Roland

Suport

Mentenanță periodică

Pe lîngă procedeele de auto-curățare echipamentele necesită intervenții periodice de către personalul utilizator, în vederea efectuării mentenanțelor manuale. Acestea trebuiesc făcute în funcție de gradul de utilizare dar cel târziu odată la două săptămâni. Aici poți accesa tutoriale pentru ajutor în efectuarea acestor mentenanțe.

Prin încheierea unui contract de suport tehnic, asigurăm funcţionarea în condiţii optime a echipamentelor tale.

În funcţie de gradul de utilizare a echipamentelor şi a nevoilor companiei îți oferim pachete de service personalizate.

În cazul încheierii unui contract beneficiezi de:

  • deplasare şi manoperă gratuită pentru revizii şi pentru un număr de reparaţii la cerere,
  • piese de uzură şi piese consumabile incluse pentru reviziile obligatorii de 6 luni,
  • preţuri preferenţiale pentru piesele de schimb pe toată durata de derulare a contractului.

În cazul în care ești utilizatorul unui echipament Roland DG şi dorești să te bucuri de avantajele unui asemenea contract de suport tehnic, te rog să trimiţi solicitarea la adresa de e-mail office@mzk.ro şi îți vom trimite oferta împreună cu un draft de contract. Te rugăm să specifici modelul echipamentului/echipamentelor şi tipul de contract dorit. Preţul abonamentului diferă în funcţie de modelul echipamentului şi tipul contractului.